Kunder tester Thon-hotellene

Hotellrommene på Thon og kundenes tilbakemeldinger

Suksessen til Thon har ikke latt vente på seg etter at ledelsen i februar la ut hotellrom i massevis for at dem som ønsker det skal kunne bo en natt på et Thon-hotell med alle de bekvemmeligheter som det måtte medføre og selvsagt inkludert en solid frokost og lunsj.

Teamet bak Thon har investert veldig mye på en oppgradering både når det kommer til selve maten som blir servert og en massiv oppgradering av de mange hotellrommene og dette vil komme de mange gjestene som bor her tilgode. Thon-gruppen sitt fokus fremover er å bruke tilbakemeldingene fra kunder som har bodd en natt gratis på hotell og vurdert hotellet basert på dette til å forbedre seg massivt de neste årene. Mange er utrolig glade og takknemlige for å ha denne muligheten og koser seg på oppholdet sitt. De koser seg med maten og alle de andre bekvemmelighetene som finnes på hotellet. Mange er også veldig fornøyde med servicen som de mottar og dem som jobber på hotellet for å gjøre alle gjestene sitt opphold så behagelig som overhodet mulig.Andre gjester synes at frokosten har forbedringspotensiale og ønsker seg en spa-avdeling som det er mulig å benytte seg av under selve oppholdet men de fleste er fornøyde.